Faleminderit për blerjet në (ebox.al)!

Ne ofrojmë rimbursim dhe/ose shkëmbim brenda 15 ditëve të para të blerjes suaj, nëse kanë kaluar 15 ditë nga blerja juaj, nuk do t’ju ofrohet rimbursim dhe/ose shkëmbim i asnjë lloji.

Pranueshmëria për Rimbursime dhe Shkëmbime

• Artikulli juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë.

• Artikulli duhet të jetë në paketimin origjinal.

• Për të përfunduar kthimin tuaj, ne kërkojmë një faturë ose vërtetim blerjeje.

• Vetëm artikujt me çmim të rregullt mund të rimbursohen, artikujt e shitjes nuk mund të kthehen.

• Nëse artikulli në fjalë është shënuar si dhuratë kur është blerë dhe dërguar direkt tek ju, ju do të merrni një kredit dhuratë për vlerën e kthimit tuaj.

Shkëmbimet

Ne i zëvendësojmë artikujt vetëm nëse janë të dëmtuar ose të dëmtuar. Nëse keni nevojë ta ndërroni me të njëjtin artikull, na dërgoni një email në (Shto adresën përkatëse të emailit) dhe dërgoni artikullin tuaj në: info@ebox.al

Mallra të përjashtuara

Të mëposhtmet janë të përjashtuara nga rimbursimet:

• Kartat e dhuratave

• Disa sende shëndetësore dhe të kujdesit personal

Janë dhënë rimbursime të pjesshme (nëse është e aplikueshme)

• Çdo artikull që nuk është në gjendjen e tij origjinale, është i dëmtuar ose i mungon pjesë për arsye që nuk janë për shkak të gabimit tonë.

• Çdo artikull që kthehet më shumë se 30 ditë pas dorëzimit.

Pasi kthimi juaj të merret dhe inspektohet, ne do t’ju dërgojmë një email për t’ju njoftuar se kemi marrë artikullin tuaj të kthyer. Ne gjithashtu do t’ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e rimbursimit tuaj.

Nëse jeni miratuar, atëherë rimbursimi juaj do të përpunohet dhe një kredit do të aplikohet automatikisht në kartën tuaj të kreditit ose në mënyrën origjinale të pagesës, brenda 48 orëve të punës.

Rimbursimet e vonuara ose mungojnë

• Nëse nuk keni marrë ende një rimbursim, fillimisht kontrolloni sërish llogarinë tuaj bankare. Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të duhet pak kohë përpara se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht.

• Nëse i keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk keni marrë rimbursimin tuaj, ju lutemi na kontaktoni në + 355 69 600 6500

Transporti

• Dërgesa falas për të gjithë artikujt e blerë brenda Shqipërisë.